esmaspäev, detsember 04, 2017

Valik Helle-Mari loomingust

Siit püssist tuli mitu pauku.
















Pildid: Helle-Mari

6 kommentaari:

Kerly ütles ...

Minu arust suhteliselt mitte hellemarilikud fotod.
Esimene foto on ju udune, nii suurelt tuleb see eriti hästi välja.
Paljud poosid ja vaatanurgad on põnevad, aga kahjuks on tihti jäänud nägu siis valgustamata.
Oleksid pidanud kasutama ära olemasolevaid jõude, et natuke valgust juurde tuua. Just kaks viimast fotot.
Need ongi lemmikud ka - äge, et mustvalget on kasutatud.
Seda superägedat kollase taustaga fotot oleks tahtnud näha :)

Krista Majak ütles ...

1, 2, 7s- WOW! Mulle väga meeldisid nende fotode momendid. Aga Kerly esimeste lausetega olen ka nõus.

Margit Pinnar ütles ...

Mina tunnen huvi hoopis kuidas kollane ja roosa taust on ? Kas see on valgusega tekitatud või olid erinevat värvi taustad või hoopis järeltöötluses?

Margit Pinnar ütles ...

Mulle meeldib jällegi kolmas pilt ! Nii mõnus puhas!

Esimesel fotol mind pigem häirib, et modelli silmad on punased- ilmselt on palju välku juba kannatama pidanud ?
Teisel pildil on minu isiklik foobia - kaenlaalused :D
Neljas on idee poolest muidu super super lahe, aga see lina mind siiski häirib koos selle vasakus servas oleva põrandaliistu täpikesega :D
Roosa ja kollane taust on vahvad - justkui 80ndatest :D
Nendele järgneval fotol on selline mõnus sünge olek --- nagu elust räsitud vms.
Viimasel on miskit mis mind häirib ... aga ma ei tea mis. Pilt on samas väga huvitava nurga alt tehtud.

Margus ütles ...

Helle-Maril õnnestus pildistada võimalikult palju huvitavaid seadeid, millest tuli ka vastav pildivalik. Oleme arutlenud tunnis juba ka natuke Photoshopi võimalustega defektidega tegelemiseks. Ootame Margitit tundi, et lõbusalt tema kriitigaga pilte vaadelda.:) Kõik valgused olid tekitatud. Must taust oli ilma lisavalguseta ruumis.

Fotoring ütles ...

Margit, nende taustavalguste jaoks kasutasime Aeg-Ruumis olnud kaussi ja taldrikut, mis olid vastavate toonidega.

Mulle meeldis, kuidas Sa nimetasid oma FOOBIA :D

Aitäh, Margus, et muist fotodest väikseks tegid ;) tegin siis ise ülejäänu.