neljapäev, mai 18, 2017

Fotokonkurss - Canoni Kevadfoto 2017


Tähelepanu kevadenautlejad! Traditsiooniks kujunenud suur kevadele pühendatud fotokonkurss "Canoni Kevadfoto" on alanud!!

Sea oma fotokott kõige vajalikuga valmis ja tõtta välja pildistama. Või otsi digisahtlitest välja parimad jäädvustused kevadhetkedest ja esita need konkursile - osalema on oodatud kõik fotohuvilised olenemata fotoaparaadi margist või pildistamiskogemusest.

Konkursi kestvus: 15. mai  – 11. juuni 2017

7 kommentaari:

Remi Fady ütles ...

Väga tore näha fotokonkursi postitusi siin blogis - neid võiks rohkem olla ja fotoringi huvilised võiksid ka sinna pilte saata.

Ma usun, et erinevalt üksik üritajast, on fotoringi liikmetel see eelis, et saab eelnevalt koos arutada, et milline foto võiks auhinnalise koha saada. Üheskoos saaks analüüsida eelmiste aastate võidutöid - miks nad paistsid silma teiste seast jne. Vot selline visoon ja idee tulevikuks ning miks mitte siduda see kodutöödega/lõputööga. Ma usun, et see motiveeriks pingutama ja oleks kasulik kõigile - nii fotoringi mainele kui ka liikmetele.

Mina näen fotoringis tugevat potensiaali meeskonna tööks, kus ei pea tingimata üksteisega võistlema vaid pigem üksteist täiendama ;)
Ühine eesmärk, erinevad tõlgendused - see oleks põnev: https://digital-photography-school.com/how-to-win-a-photography-competition/

Mida teised arvavad?

Mõned hetkel käimas konkursid veel:
http://www.eestifotokunstiyhing.eu/fotokonkursid.html
http://www.fotofoorum.ee/fotokonkursid-f22.html
http://www.fotokonkurss.ee/
google.ee

Krista Majak ütles ...

Jah, see on õige mõte. Ja hariks meid küll.

Kuid mina olen näiteks elus üldse selline üksik hunt, et kui vähegi võimalust, siis teistega koostööd ei tee. Vist sellepärast, et kõik mu töökohad eeldavad teistega koostöö tegemist ja arvestamist :D

Remi Fady ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Remi Fady ütles ...

Ma täpsustan enda mõtet ühe näitega - Pentaxi Aasta Portreefoto 2017.

1. Saame arutada, mis on selle konkurssi eesmärk, mida žürii otsib ja hindab... saame analüüsida eelmiste aastate võidutöid ja juba esitad selle aasta töid. Kuidas konkurentsis silma paista jne.
2. Igaüks teeb enda tööd iseseisvalt.
3. Analüüsime esitatud töid ja igaüks teeb vastavad järeldused ning valib ise millise enda foto saadab konkursile.
4. Tähistame võitu ja/või analüüsime selle aasta võidutöid.

Margit Pinnar ütles ...

Olen nõus Remiga. Sellepärast on mingis mõttes ka lihtsam fotoringivälisel ajal suhelda ehk facebookis grupivestluses, kus saab ka oma fotot kohe näidata ja selle kohta arvamust kuulda. Vähemalt mina arvan, et facebookis seda kuidagi tõhusam teha, kui meili teel.

Uurin täna neid linke, mis sa postitasid Remi ja vaatan need võistlused üle :P

Kerly ütles ...

Remi mõte on väga hea.
Mina ise olen igasugu konkurssidel osalemise poolt, ise püüan neid ikka püüda nii palju kui võimalik ja siis teiega ka jagada, peamiselt seda küll fotoringi FB lehel, aga sekka ka siia. Kuid olen tähelepannud, et väga ei osaleta. Kahjuks. Kindlasti on vaja vaadata tehtud töid ja analüüsida, tegin midagi sellist algajatega, peamiselt Gretega seoses loodusfotoga, te ei usu, kui erinevad olid Grete ja minu maitsed źürii omadega võrreldes ja seda peamiselt võidufotode osas.
Sügisel tuleks selline asi igatahes kavva võtta. Kesl on hetkel võimalik mõelda mõne konkursi osalemise peale, siis peaks seda tegema ning kui suudate mingi grupikese arutamiseks tekitada, siis seda parem :)
Antud konkrusi kohta seda, mida ma ise tavaliselt teen, vaatan juba esitatud fotosid ja püüan siis ise esitada seda, mida juba pole esitatud või kuidagi teistsuguselt. SNÄPi konkursid tavaliselt seda võimaldavad.
Mina ei näe mingit põhjust, miks Reimo ei võiks oma kevade fotoga näiteks hästi esineda või Annabel oma linnufotodega. Võtke osa ja proovige.
Kui olete grupi keskel midagi arutanud siis ma tänaks, kui te saaks panna kokku mingi google photos albumi, kus saaks valitud fotosid valida, vähemalt igalt osalejalt mitu, et ma saaks ka vaadata, kuna ma pole eriline FB käpp ja mul endal isiklikku kontot pole...aitäh!

Unknown ütles ...

Väga hea mõte konkurssi pilte koos analüüsida. Ja hea on olla toimuvate konkurssitega kursis. Ma tänu ringi infole esitasin ühe pildi "Metsik linn" konkursile. Muidu poleks seda teinud.