kolmapäev, september 07, 2011

Esimene tund

Uus fotoringi aasta on alanud ja kõigiga ka tuttavaks saadud. Tore, et teid nii palju kohal oli ja loodetavasti ootate uut hooaega sama suure põnevusega kui mina!

Edasijõudnutega kohtume juba neljapäeval kell 18.00. Palun valige oma tehtud töödest välja 1-3 kõigi aegade lemmikkaadrit ning saatke need mulle enne tundi meilile uku@disko.ee. Võtke kaamera ka endaga.

Algajatega kohtume teisipäeval kell 18.00. Võtke kaasa kaamera - hakkame vaikselt automaatprogrammi orjusest vabanema :)

Aasta esimene grupifoto sai valmis tänu vanade olijate seletustele ja kaameramehele Alar Nilovile.

Pildistas: Alar Nilov



8 kommentaari:

Kerly ütles ...

Hmm, kas seal on 15 inimest või 14, ilma Ukuta II korrusel? Kas too must asi, mis kellegi pea tagant paistab on Muumi pea?
Äge foto!

Kaisa ütles ...

Muumit ei olnud. Inimesi oli vist ja 14 siis.

Uku Peterson ütles ...

Inimesi oli 15, üks pea läks kaduma :(

Kerly ütles ...

A siis on ikkagi too mustade juustega inimene vasemas aknasuus :) või?

Kaisa ütles ...

keegi uus oli tõesti musta peaga, keda pole mujal näha.

Anonüümne ütles ...

Eks ole ma ei ole saanud midagi kirjutada ega öelda et mu blogspoti kasutaja kustuati ära :P
aga olen neljapäeval kohal nii et jahm :P ei sa must lahti:P

Kerly ütles ...

Mis mõttes? Mina ei ole midagi kustutanud ja usun, et ka Uku mitte. Äkki ise kustutasid :P Siis tuleb Sulle uus kutse saata...

Unknown ütles ...

mmmh ültse kustus mu esimene blogi ära... mul oli seal eesti vastast asja... ja keegi sai vist kurjaks :P
aga see oleks nunnu kui Uku mulle kutse teele paneks..