kolmapäev, aprill 27, 2011

Viiekümne kolmas tund

Selle semestri viimane tund. Kahjuks oli inimestest (ja seega ka lõputöödest) ikaldus.

Traditsiooniline hüppepilt:

Pildistas: Marta


3 parimat lõputööd:
I Kaisa (13p)

II Marta (11p)

III Mari-Liis (9p)

Ja minu eriline lemmik (Martina):

Noolemängu parimad:
      Mari-Liis 170p
      Kaisa 90p
      Kristo 90p

/Must-valgetest teen eraldi postituse/

6 kommentaari:

MariJ ütles ...

HAHAHAAA kaisa sul on koom feiss :D

Kaisa ütles ...

ma olen täiesti kindel, et see oli kõige halvema näoga pilt minust, aga no las ta jääb.

Kerly ütles ...

Okei, Mari jõudis minust ette :) No comments!
Aga kui nüüd kommenteerida, siis Martina - vau! Milline stiilitaju!
Aga lemmik on Mari-Liis, sest respekt, kes hüppe ajal suudab naeratada ja normaalset nägu teha ;)

Lõputööde osas....ma isegi enam ei mäleta, mis teemal see oli ;)
Aga Marta oma on super, kuid pisut alasäris, oleks kena, kui seda oleks pisut kohendatud enne ülespanemist.

Ja Martina, muidugi, äge!

Igatahes vga tublid :)

Fotoring ütles ...

Mul tuli lõputöö teema ka meelde :)
Marta foto endiselt meeldib ;)

Unknown ütles ...

Mis asja, mul oli nii raske hüpata :D. Aga jah, vinged oleme, et saime kõik lõpuks üles hüpatud koos :). Ilusat kevadet ja suve kõigile :)!

helen turnbull ütles ...

some of the most amazing photography. keep it up.

Helen, X
areyoudressingupordressingdown.blogspot.com