esmaspäev, jaanuar 31, 2011

Kolmekümne esimene tund

Tänasel fotol olid vist küll kõik sõjad (millest selline mõte ei tea) nagu kübersõda, Mahtra sõda, külm sõda jne. Lisaks sellele oli päris tugev müür ka!

Parima kõrvalosatäitja Oscar läheb Martinale.

Pildistas: Marta



Koduseid töid oli päris huvitav vaadata, lähenemised olid erinevad ning see, kelle fotod siia üles jõudsid võivad oma kätetöö üle uhkust tunda.


Pildistas: Anni

Foto lööb lihtsuse, puhtuse, tehnilise taseme ja kaks ühes efektiga. Tubli Anni!


Pildistas: Helen


Helenile avaldan kiitust, sest ta oskab ministuudiot kasutada ja ei asetanud seda tolmu koguma.


Pildistas: Katriin

Katriin uue õpilasena maandus ka soodsale kohale, sest see pesulõksude foto on vapustav. See justkui liiguks.


Pildistas: Mari-Liis

Mari-Liis on kõige taibukamalt kasutanud ära oma teadmisi, sest tal tuli mõte, et need päikesekiired võiks muuta tähekesteks, super! Suur progress! Jään õhinaga Su talvefotosid ootama 14. veebruariks.


Pildistas: Marta

Martale ütleks sama, mis Mari-Liisile, mõte midagi sellist pildistada on väga hea. Oled õigel teel.



See teile antud "vaikelu" töö osutus väga raskeks ülesandeks huvitaval kombel ja pildid sündisid peamiselt kodus, järgmine kord püüdke sellest n-ö "kastist" välja murda ja lahendada asja huvitavamalt.

Helen oli oma foto teinud muideks enne kui ta Krista fotot nägi ;)


Pildistas: Helen



KODUTÖÖKS jääb järgmiseks tunniks üks foto endast, mis on pildistatud peeglisse. Teie vaatate peeglisse ja samal ajal teete endast pilti, aga nii et kaamera ei varjaks teie nägu ja et see oleks TERAV.

TIINA, palun tagasta ajakiri.

TULETAN MEELDE RINGITASUDE MAKSMIST. Summa on 35, 58 eurot.

Kel on veel soov oma vana kaamera viia minu kaudu parandusse, toimetagu see kaamera minu kätte. Hetkel on minu käes Kaisa, Katre ja Heleni kaamerad. Helen Sul on ikkagi Źorki, mitte Fed. Püüan need järgmisel nädalal parandusse viia.



7 kommentaari:

Mari-Liis Kullamaa ütles ...

Tänane tund oli tõesti äge :). Aga Kerly, minu fotokas peaks ju ka sinu käes olema, et parandusse viia !?!

Muumi ütles ...

Tegelikult võiks olla pildi all ka kirjas kes kohal olid....
sest juuste järgi tuntsin ainult ühe ära kelle nägu nähe pole

Helen. ütles ...

Kerly, oled sa kindel, et see Zorki minu oma, sest ma mäletan hästi, et mul oli ikkagi Fed. Äkki Zorki on kellegi teise oma?

Fotoring ütles ...

:D
Mnjaa, ma arvasin, et mingi segadus on majas. Igatahes seal oli kolm fotokat, Katre, Kaisa ja Źorki.
Ma lähemalt ei otsinud, aga vaatan neljapäeval uuesti.
Mari-Liis kas Źorki on Sinu oma siis?

Muumi see ongi mõeldud Sulle kui väikene äraarvamismäng. Nagu Sa tead, ei pea nägu näha olema ;)

Muumi ütles ...

jep aga nuh vähemalt enda lemmikud tunnen ma ära :D

Tiina ütles ...

Ma olen Tallinnas praktikal ja 3 nädalat arvatavasti ei tule veel tartu, kui praktika läbi saab toon ka ajakirja ära :)

Fotoring ütles ...

Hehehee, Muumi, ma pole nii kindel :D
Võid mulle salaja öelda, kes kes fotol on ;)