kolmapäev, märts 04, 2009

Kolmekümne kolmas tund

Siit tulevad lubatud grupifotod. Põhitegelaseks oli Taskust, Guess'i poest lahkel loal ekstra teile laenuks saadud raamat. Suure, raske, paksul kriitpaberil raamatusse oli koondatud Guessi 10 aasta moeparemik fotodel. Ma räägin, kes seda nägi, see teab, millest need ilma jäid, kes seda ei näinud.

Te ei kujuta ette, kui palju selle esimese foto jaoks poseeriti. Kaader, kaadri järel, aga siis läks asi kuidagi käest ära ja läks kõvaks klõpsimiseks, sest kellelgi oli ju pult. No ja saigi selline - kõik peal ka. Ma praegu mõtlen, et kuidas me kõik niimoodi tormi jooksime, et pildile saada. Ajalooline hetk, ma ütleks :D Kild.

Pildistas: eee, päästikule vajutas vist Sigrid, muidu mässas Anessa


Täna tegime raamatu põhifoto ülistamiseks Lisa eestvõtmisel ja ideel allpool oleva foto. Teema muutus ühest teiseks. Alguses oli meil ju üldse teine foto ees :P Elus ongi see tore, et kunagi ei tea, kuidas asjad lähevad.

Pildistas: Lisa


Üllatuskülaline Enar tuli koos päästva keemilise vahendiga, millega sai puhtaks tehtud kogemata täis kritseldatud white-board. Sellised üllatused mulle meeldivad :) Suured tänud talle. Lisa jäädvustas ka hetke sellest tähtsast toimingust.

Pildistas: Lisa


NB - reeglite muudatus! Tulenevalt märgatavast kodutööde kvaliteedikasvust ja rohkemast esitamisest jääb kuni fotoringi kevadsemestri lõpuni kehtima uus reegel: kes kodutööd ette antud kuupäevaks ei esita, sel jääb järgmine fotoring vahele. Kuna hetkel käsitleme jätkuteemat, siis ei oleks hea lünka vahele jätta, seega soovitan mõnes mõttes isegi boonust, kodutööd tõsiselt võtta ja fotod õigeks ajaks, veel parem, kui isegi varem, esitada.

Edasijõudnute kasuks see, et te käite tunduvalt paremini kohal, olete aktiivsemad ja esitate paremini kodutöid. Tehke endale üks kena aplaus.

Järgmine nädal uued kodutööd ;)

NB!!! Olge kenad ja võtke järgmisesse fotoringi kaasa üks sõber, võite ta ka kahe peale võtta (Sigrid ja Anessa näiteks), nii veel parem. Kes ei saa see, ei saa, midagi katki ei ole, peamine, et keegi ikka võtaks. Pole mõtet vist lisada, et väga oluline on kohal olla koos oma kaameratega. Väike üllatus ;) Kel tuleb sõber võiks mulle E-KIRJA saata, eks?
Kes tahab midagi täpsustavat selle kohta küsida, saatku samuti mulle e-mail.


Noolemäng:

I koht Kerly 100 silma
II koht Lisa 70 silma
III koht Enar 0 silma

Ahjaa, Lisal oli mingi ultramoderne nooleviskamismäng iPod'is, mida me mängisime. Päris raske oli. Ma ei mäleta mitu silma Lisa sai, aga Enar sai igatahes 19 ja mina 20. Kõva sõna :D





2 kommentaari:

Sigrid ütles ...

krt, see on ikka siiamaani parim grupipilt, vähemalt minu jaoks (raamat on peaaegu fookuses!). Selline mitteposeeritud ja värkki, selliseid hakkamegi tegema;)

Kerly ütles ...

Ma ütlen seda, et see oli ikka paras juhus, et see foto selllisena tehtud sai.
Aga muidugi kena - näen siin motivatsiooni :D