esmaspäev, detsember 22, 2008

Kahekümne viies tund

Täna toimus selle aasta viimane tund.
Päris palju rahvast oli, kes kohale tuli, aitäh teile ja mitte neile, kes ei tulnud. Loodetavasti jäid kõik oma kingitustega rahule. Mina ütlen aitäh ühele Helenile, kes väga head kommid ja ühe asja, mille otstarvet ma tuvastada ei suuda, kinkis. See on raske! Kas ma pean seda imetlema?
Tänase grupipildi tegi üllatuskülaline Priit, kes rääkis klubis pildistamisest, allpool mõned fotod tema loengust.

Pildistas: Priit


Nagu ikka (mõnele siiski üllatusena) toimus suurejooneline söömaaeg. Karl oli lahke ja jagas naerusuistele tüdrukutele. Need naerusuised tüdrukud tegid selle koogi, mis imekiirelt otsa sai!



Karlile maitses ka kook väga :)



Elor, nagu tubli poiss kunagi valas "võlts-funi" juurde.



Priidu loengut kuulati õhinal ja võeti vabalt. Nagu Priit ise.
Veelkord suured tänud talle!

Pildistas: Kerly

Pildistas: Priit


Piret tegi lõpetuseks ühe hea foto meie grupipildi valmisseadmisest.


Pildistas: Piret


Noolemängus vedas mul, ilmselt soov oma võit Anettele pühendada innustas:

I koht Kerly 120 silma (2 viskega)
II koht Jaana 110 silma (2 viskega)
III koht Elor 80 silma



NB! Kõik kodutööd ja ilusad fotod ning fotolaagri fotod, hakkavad samm-sammult siia laekuma. Olge kenad ja jagage oma fotolaagri pilte ka teistega, koostades pisikese ülevaate siia blogisse.

Ja neid viimastel tundidel antud ülesannete töid tuli kahtlaselt vähe. Minu arust suutis Elor ainukesena midagi tekitada. Tal on vähemasti kohusetunne olemas, mida teised ilmselt peavad alles õppima hakkama. Oodake natuke.



NB! Need, kes käisid fotolaagris, palun makske transpordi eest MULLE 17 krooni. Ehk siis Peeter, Tiina ja Priit, tema peab maksma 9 krooni.


Kaunist vaheaega ja kohtumiseni uuel aastal!




Kommentaare ei ole: