esmaspäev, detsember 29, 2008

Fotoringi viimase tunni järeltõuge

Alljärgnevalt mõned fotod, mis jäid nädal aega tagasi, esmaspäeval, vaatajatega jagamata. Lõputööd olid järjekordselt minu arust suhteliselt kehvad, aga kui üks täitsa arvestatav töö tuli, siis see nullis kaotuse ära. Pidage meeles, et kevadel on teil veel võimalus ja uuel aastal saade kuutöödega lõputööks valmistuda. Uuendustega, muideks :)

Helen K. - aplaus! Väga kahju, et Sa ise kohal ei olnud kui me Su foto avastasime. See on viimase aja üks sürrimaid pilte, mida ma näinud olen. See teema ja kompositsioon, must-valge ja kõik,... see kõik sobib nii hästi kokku. Ma foto mõtte kohapealt hetkel ei spekuleeriks, vaid tahan Sinuga sellest natuke silmast-silma rääkida. Suurepärane - hinne 5!
Ma tulen Sulle ilmselt homme kinki tooma :)


Pildistas: Helen



Pireti foto, mis kohalolijate seas elevust tekitas.

Pildistas: Piret



Tunnitööga said suurepäraselt hakkama Anette ja Peeter. Uskuge mind, et see nägi 10 x hullem välja, mida te seal tegite, kui see, mis teil välja tuli. Ideed ja julge pealehakkamine - teie võitsite.

Muideks paarides töötamine tuli teil suhteliselt hästi välja. Aga mõnel vajab veel harjutamist.
Miskipärast ei meenu mulle üldse Karli-tiimi tehtud foto....


Sellist jõulukaarti juba tahaks :)

Lavastus: Anette ja Peeter
Pildistas: Peeter



Elor, nagu ikka tuli välja hea kaadriga. Ka tunnis tehtud muideks. Sellisest kaardist ka ära ei ütle. Mmm, äkki peaks mingi e-kaardi funktsiooni blogis avama?

Pildistas: Elor




Viimaseks lihtsate testide tulemused.
Kes teab, see teab. Kes oskab mõelda, mõtleb välja. Kes ei oska, see ei mõtle. Lihtne. Elu õpetab ise, teie vaid osake õppida ja näha. Märgata ja tegutseda.
Need, kes ei teinud testi, saavad võimaluse seda uuel aastal teha, lihtsalt, et saaksite ka aimu, kui palju te teate fotoasjadest. NB! See test ei puudutanud õpetatut. Mulle polnud neid asju keegi õpetanud, aga tulid välja. Puhtalt.

Tööd saate kätte uuel aastal.
Pretentsioonid esitada kohapeal ja silmast-silma.

20 oli maksimumpunktide arv.

Karl 18
Anessa 13 ja Piret 13
Jaana 12
Elor 11
Enar ja Lisa 10
Peeter 9
Helen 7




Kribamiseni üsna pea ;)


3 kommentaari:

Karl ütles ...

oh:D
Meeldiv on võita!
:)
Aga sa teed mulle ning lisale nüüd selle tunnipildiga liiga. Mulle meeldis see tõsiselt. See oli see portree minust, kus see jõuluehe oli suus ning lugu oli ka selle juures. Me arvasime, et enamik teevad mingisuguseid jõulukompositsioone ning tahtsime teha midagi erinevat ning minu arvates oli see üks meie parimaid tunniöid (igatahes minu):)

Lisa ütles ...

Issand kui nõrgad punktid.. :D

Kerly ütles ...

Hästi jah, Karl :)
Palju õnne veelkord!

Jah, meenus! See oli see seeria.
Mulle üks nendest meeldis, see kus kolm kuuli olid näha. Ole kena, saada see mulle e-mailile, teen sellega ühe väikese asja :)

Lisa, mis Sa arvad, mida ma mõtlesin, kui neid punkte kokku lugesin :D