neljapäev, oktoober 02, 2008

Kuues tund


Täna mängis Piret kitarri ja teised tegid ringmängu. Vahepeal pildistasime ka.


Pildistas: Sulev
Lõpuks tuli ka dj Priit ja grupipilt sai selline.

Pildistas: Sulev

xxxxx
Tunniteema oli seekord minimalism ning väga populaarseks osutus meie maja sein ja üks teine sein, mis oli täpselt samasugune.

Pildistas: Elor


Pildistas: Sulev

[Tekst Piret]

Noolemängus olid tulemused järgmised:

I koht Lisa 120

II koht Piret 75

III koht Elor 70

KODUNE TÖÖ! Üks foto teemal minimalism. Meenutage tänase tunni materjali, kel seda pole küsigu üle. Ja tehke üks ilus ja originaalne foto :)

NB! Järgmisel neljapäeval 9. oktoobril toimub välifotosessioon KÕIGILE. Koht on täpsustamisel ja ma palun erinevaid teemasid kommentaaridesse jätta, et võimalikult huvitav õues asuv koht välja valida. Kohavaliku paneme lukku esmaspäeval 6. oktoobril.



8 kommentaari:

Sulev ütles ...

Kas kodutööks ei pidanud midagi minimalismiga seonduvat olema?

Ksenia ütles ...

just, sama küssa.

Kohtadeks veel:
Tähtvere, seal on huvitavad majad
Tasku ja Pläsku vahel, all, väljas
Sillad, all

Fotoring ütles ...

Oli jah, õige.
Mul oli eile kibekiire ja peas läksid asjad natuke sassi.
MINIMALISM!

Kerly ütles ...

Tähtvere istub mulle ka.
Aitäh, et arvamust avaldasid.

iluut ütles ...

Ma mõtlesin nende kohtade peale ja tuli hoopis selline mõte, et mis oleks kui teeks pilti mingis väga suvalises ja ruumi mõttes väga igavas kohas ... nt kaubamaja ees vms tobe koht ... ja siis oleks pildistamise eesmärgiks saada väga lahedad pildid väga igavas kohas.

Kerly ütles ...

Tuuli, Sinu idee on hea, aga selle võiks mõneks teiseks korraks jätta. Tahaks selliseid koleilusaid pilte, sest mul on ka teema valmis neljapäevaseks välisessiooniks.
Hetkel kaldub sinna Tähtvere kanti, kuigi ma ei saa garanteerida lagunenud maju.

elor ütles ...

Mul on selline mure, et ma ei saa oma kodutööd kuidagi avalikustatud, niiet ma panin selle oma blogisse elorsepp.blogspot.com
Ma loodan et sellest ei ole palju tüli. Ja ma segaduses tegin foto mõlemal teemal- udusus ja minimalism.

Kerly ütles ...

Elor, Sul pole lihtsalt blogisse piltide ülespaneku kutset. Ole kena saada mulle e-mail ja pane sinna aadress, millega fotoringi bloogi fotosid riputama hakkad. Siis tõsta oma suurepärane minimalismi pilt ära. Udusust saad veel kord teha ;)