neljapäev, oktoober 02, 2008

Kodudöö

Väike uuendus. Nimelt mõtlesin ja mõtlesin, et vahetan siis pildi välja...ei taha ahvida kedagi ju, alguses ma ei mõelnudki sellele peale niipidi. Igatahes see pidi mu äge portree olema, aga ei kukkunud üldse nii välja nagu tahtsin, nii et ei tahtnud seda panna enne.



... ja see peaks olema avalik üritus, kuigi ma tean, et siit vist nii välja ei paista. Tegelikult oli matk ja me käisime vaatetornis.

3 kommentaari:

Kerly ütles ...

Piret!
Kas see oled Sina ise tol fotol? Poolenisti saan aru, aga ilmselt oled.
Väga äge foto on, tubli, 5.

Piret ütles ...

Eks ikka mina jahh:)..tõesti ei ole eriti aru saada, oleks pidanud teisel pool istuma.
Aga aitähh;P Ma ei julgenud enne panna, arvasin et liiga halb pilt on, ma täitsa peidus jne.

Kerly ütles ...

:))
Väga tubli.
Ei, väga super pilt on, eriti arvestades fakti, et Sa selle iseavajaga tegid. Võib ette vaid kujutada Su jooksmist.