neljapäev, oktoober 16, 2008

Üheksas tund

Täna rääkisime Robert Capast, mis sai suures osas Lisa tõttu teemaks võetud, aga Lisa valis fotoringi asemel mingi mõttetu korvpallivõistluse vaatamise (insaideri kommentaar) ja seetõttu saab Lisa kodutööks "Juhtub ka parimatega".

Lisaks rääkisime ka udususe fotole toomisest, mis peaks kaadreid ilmekamaks muutma. Need, kes kohal olid, võtke siis õpitust maksimum ja tehke 1-3 fotot teemal: udusus fotol. Seda peavad muideks tegema KÕIK edasijõudnud, ka need, kes tunnis täna ei olnud. JÄRGMISEKS TUNNIKS!

Muus osas oli täna malli võtmine esmaspäeval tehtud grupipildist, mis oli minu arust ka väga hea. Seekord on fotol rohkem inimesi ja nad on khm! pehmelt öeldes väga kuumad ;)


Pussycat Dolls



Fotocat Dolls

Pildistas: Sulev*


Muuseas oli eile Priidul sünnipäev. Ta oli nii lahke, et tõi meile piima ja küpsiseid ning ise jäi jällegi tagasihoidlikuks.

Pildistas: Helen

Lisaks loengule panime kokku ühe fotonäituse, mis kuue kätepaariga käis väga lihtsalt. Aitäh teile. NB! Esmaspäeval kell 14 ja peale seda (kuni 17ni) ootan abikäsi sama näitust Athena keskusesse üles panema. Eriti on oodatud esmaspäevases tunnis käivad õpilased. Palun tulge appi.

Pildistas: Kerly

Piim oli nii ilus meie kruusides. Natuke vesine väljanägemiselt, aga seda ilusam.

Pildistas: Kerly


Küpsised ja fotomaterjalid - mõnus kooslus.

Pildistas: Kerly

Helen oli graatsia ise, aga ta ei suutnud seda poseerides meile näidata, seetõttu üks varastatud kaader temast.

Pildistas: Kerly

Lõpetuseks Priidu toodud küpsistele väga oluline märkus - karbi peal seisis tekst, mida te kõik lugeda võite, no see peenemas kirjas :) Hästi!



Oh jeerum, täna oli halb neljapäev nooleviske osas:

I Sulev 80 silma
II-III Tuuli, Helen
IV Enar


Kirjutage mulle ja tehke pilte :) Kena nädalavahetust!


*P.s. Helen, Sa kallutasid pea ikka valele poole :)

9 kommentaari:

Helen. ütles ...

no mina ei mäletanud, ma ütlesin et ma ei taha seda tibi, ta nõme..

Lisa ütles ...

enam ma küll puududa ei julge

Kerly ütles ...

Ma ei saa muidugi kogu loo tausta avada, aga mõned olid küll oma eelmise aasta kodustest töödest vaimustuses :)

Lisa, asi selles, et Sa oled alati nii eeskujulik olnud ja teatand, kui ei tule ja värk...ei ole hullu, puududa võid, kui vaja on, aga teata (eile ma spetsiomm ootasin Sind). Ühesõnaga võin järgmises tunnis kogu asja täpsustada :)

Anonüümne ütles ...

Kerly ma võin sulle appi tulla esmaspäeval :) korvan sellega selle, et minu pooleli olevad kodused tööd sõitisid emmega Türki :D sorri.
Jaana.

Helen. ütles ...

kas sa vihjad et mina olin oma kodustest töödest vaimustuses?
Kindlasti mitte!

Anonüümne ütles ...

http://public.fotki.com/jaana91/pildid-2008/foto015.html
ja siin su pilt Kerly :)

Kerly ütles ...

Väga hea Jaana, aitäh. Tule kaks läbi pisut, siis on kindel, et oleme kohal laadungiga.
Aitäh foto eest, aga kas ta ongi nii väike või ei ole ma selle fotki'ga eriti osav:S Ma tahaks seda ikka originaalsuuruses, palun.

No Helen, aga arvestades Sinu loomingulisust kukkusid need Sul väga hästi välja.

Anonüümne ütles ...

Ma jõuan arvatavasti mingi kolm, koolilaps veel olen :)
aga muidu seal pildi all on link et saab originaalsuuruses pildi ka :)

Kerly ütles ...

Okei, 15 on ka hea.
Ma arvan, et toda linki näed vaid Sina...nii et täna mul vast õnnestub see foto Sinult õhtupoole saada :)