kolmapäev, mai 14, 2008

Rattasõit


Eile sõitsime Arturi ja Sigridiga pikka maad ratastel. Tore, et lisaks pimiku ühistele aktsioonidele on lisaks ka sportlikumaid tegevusi juurde tulnud. Huviga ootan - mis järgmiseks?

Kõik pildid pildistas: Kerly



Punasega on märgitud meie läbitud teekond, pikkusega 22 km.



Kohustuslik grupipilt (enne sõitu).


Alguses oli Artur päris mõtlik.
Aga rahu, see muutus ;)
Pange tähele!



Siis kui Sigrid saabus läks mingiks üleüldiseks lehvitamiseks....


...isegi Artur lehvitas.
Ma ei näinud presidenti möödumas, küll aga oli jumal kohal.
Ilmselt seetõttu?



Siis lõi välja Arturi keelesündroom.



Sigridiga koos poseerida oli raske.



Sõidu peal lõi ka minul hetkeks välja Arturi keelesündroom, AGA...




...mina sain sellest lahti, erinevalt Arturist.


Tagasi Tartus.
Võrdlesime oma "kompuutreid"...Garmin vs...


...Polar.
Erinevused olid.
Aga minu rattakompuutriga ei anna võrrelda :P



Kohustuslik grupipilt (
peale sõitu).
Miks ainult mina näost roosa olen?

Selle foto kohta ütleb Sigrid: "IKALDUS".

Aga oodake, homme näete ikaldust, sest meie tänaõhtune pimikus käik Sigridiga oligi üks suur I K A L D U S!



9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mis järgmiseks? Soovitaks rinnaltsurumisvõistlust (nagu jätkuks sellele noolemängu asjale).

KN

Kerly ütles ...

:D

Piret ütles ...

Hihiii:) Nii naljakas on lugeda neid kommentaare illustratsioonidega iga kord:D

Priit Mürk ütles ...

Artur näeb välja nagu mõni staar Star Warsi saagast. Kipa. Kadestan. Nädal või paar tagasi tahtsin ka rattast tartu tuua, aga turbo ülbed AS Sebe bussijuhid võtavad ainult kilekotti pakitud rattaid. Kui teil veel midagi säärast plaanis on, rääkige mulle ka.

Fotoring ütles ...

Tule järgmine kord rongiga ja osta rattale ka väike pilet.
Minul toimuvad sellised sõidud kolm korda nädalas, tavaliselt T, N ja P.

kadri ütles ...

hei!

Kerly, sa oled mingi hullu rattasõiduvarustuse endale hankinud, alates uuest nike mütsist lõpetades rattakompuutriga.
näed välja nagu vana maanteeratta guru.

Kerly ütles ...

Alustame sellest, et see müts on rätik, mille Triinu mulle veel Tammeka jalka aegu kinkis.
Rattakompuuter on ka vana, see oli GPS tööka venna käest, tal ju hea Nissan ka :P
Hahahaaa, aitäh. Aga ma võin sellest lähemalt kunagi rääkida, mis toimub.

Ruudu ^^ ütles ...

rattasõidu kostüüm on ülemõistuse nilbe.

Kerly ütles ...

Ma loodan, et see kommentaar käis VAID Arturi pihta :)