esmaspäev, aprill 14, 2008

Neljakümne kaheksas tund

Kaunis kevadilm meelitas meid õue - spordiplatsile, kus Sulevi juhendamisel võtsime üles valik fotosid korvpallilahingust. Esimesena sai kaadrisse koer, kes meile kõigile naerunäod võlus. Muideks, vägagi Annie Leibovitzilik kaader, Sulev. Tubli.


Pildistas: Sulev

Teise kaadri peal toimub kaos, nagu näha põhikangelast - palli, fotol ei ole. Aga muidu tore pilt igatahes.

Pildistas: Sulev


Viimane kaader sai selline, nagu soovitud - valgus oli super!

Pildistas: Sulev



Edastan veel ühe mahajäänud kaadri teemal "Klaas" mille autoriks on Ksenia. Minule see väga meeldib. Loodetavasti on Ksenia terveks saanud :)

Pildistas: Ksenia

Täna viskasime noolemängu asemel korvpalli korvi. 12st inimesest õnnestus see VAID ÜHEL. Rõhutan - Ü H E L. Ehk siis minul ;) Hehhee. Puhtalt!


Tõstatan veelkord küsimuse järgmise nädala esmaspäevase 21/4 tunni koha pealt. Kas ja kui palju on huvilisi loodusesse pildistama minemisest? Pisut tuleks piletiraha välja käia...Lisaks huvilistele oleks ka tore teada saada, kuhu meie teekond viiks - kuhugi Tartu maakonna kanti, palun.
Ootan arutelu ja ootan ka tänaste filmivaatajate mõtteid Annie Leibovitzi filmi kohta.


NB! Kes arvab, et tal on mõni aasta jooksul käsitletud materjal puudu, siis on ta teretulnud seda minu käest küsima, sest mul on valik neid üle, küsige julgelt.


P.s. Futurele edastan Anette, Arturi, Karli ja Priidu nimed. Aitäh reageerimise eest.

6 kommentaari:

Artur ütles ...

hmm, mina küll läheks pildistama õue, kui muidugi...ei ilm las olla milline tahab :)
koht...et äkki vee äärde kuhugile. ma pean kaardi pealt järgi vaatama ;)

Sigrid ütles ...

mina tuleks ka esmaspäeval pildistama kuhugi. aga kuhu, vot ei oska pakkuda. aga lähme sinna "kuhu jumal juhatab":)

ja film pidi olema ilmselt väga hea, sest see oli viimasel ajal üks väheseid, mille ajal ma magama ei jäänud. Hämmastav.
imeline kui keegi suudab iga viimse kui detaili pildile saada täpselt nii nagu ta tahab.lihtsalt tuleb, ütleb, kuidas olema peab ja nii ongi. vinge.

Lisa ütles ...

(Ma teen hästi lühidalt, ma peaks tegelt praegu õppima)

Kui ma koju jalutasin peale fotoringi oli mu mõtetes vaid see, kuidas saab üks inimene nii osav olla. No aru ma ei saa, kust paganama kohast ta võtab, et oi teeks nüüd sellise valgustuse ja tavaline päevavalguses tehtud pilt tuleb OPLAA kuiii ilus. Ja see kuidas ta sättis neid asju ja üldse, iga viimane kui detail oli läbimõeldud. Samas meeldis mulle ka see, et paljud tema pildid sobiksid küll perealbumitesse, aga need annavad nii palju emotsiooni edasi ja kui need oleks värvilised, siis poleks need pooltki nii head. Ja üldse ,ma olen vaimustuses Annie Leibovitzist. Tõsiselt

Sulev ütles ...

Mina täheldasin, et Änni tegi enamiku piltidest välguga, mis on huvitav, sest mina arvasin, et välgu kasutamine on pähh.

Ja muide, mulle siiski tundub ka, et mitmeid pilte oli ikka pärast veel töödeldud ka - no MITTE ei usu, et ajakirja kaanele kruttimata pilte pannakse! :)

Aga võtted ise olid/on ka muidugi head, seda kahtlemata!

Ja mis imelik kaamera see küll olla võib, mis niisuguseid pilte teha võib?

Piret ütles ...

Oki, siit siis ka minu poolt lõpuks filmi kommentaar.
Filmi, tegelikult siis Annie Leibovitzi, kohta oska ma küll ainult head öelda. Tõsiselt, naine, kes teab mida ta tahab ja saab aru ka mida ta teeb. Seda oli hea vaadata,kuidas ta võtteplatsile tuleb ja kohe korraldab ja seletab, et kõik oleks täpipealt nii nagu vaja ja tema ette kujutab. Samas ta võttis inimesi sellistena nagu nad on ja arvestas nendega.
Igatahes, minule, kui mitte väga suurele inimesepildistajale andis see julgust ja inspiratsiooni(mis on minu puhul suhteliselt haruldane:D) proovida ja katsetada, sest inimese pildistamise võimalusi on ju tegelikult tohutult.

Kerly ütles ...

Aitäh teile kommentaaride eest.
Ma olen õnnelik, et see film suutis teid ka mõjutada, nii nagu see mõjutas mind kui ma seda esimesel korral nägin. Muideks teistkordsel vaatamisel leiate te kindlasti uusi avastusi.
Tublid olete!