neljapäev, aprill 17, 2008

Neljakümne üheksas tund

Tänase grupipildi ülesvõtmisele kulus vaid pool minutit. Arturil tuli idee teha see oma telefoni fotokaga - mõeldud-tehtud. Taustaks oli Annie Leibovitzi film, muideks. Ma olen seda nüüd kolm korda näinud ja iga kord (!) olen avastanud midagi uut. Soovitan, hea film on!



Pildistas: Artur*



Nooleviskeks oli meid alles jäänud vaid kaks, sest Karla pidi pisut varem ära minema. Ma ütleks, et see oli seni kõige põnevam mäng üldse. Artur viskas esimesena 50 silma ja siis viskas teise täpselt samasse kohta. Uskumatu! Sellest ka esitatud foto. Viimase viskas mööda. Kuna on kevad, siis olin helde, sest see teine 50 oli tegelikult vaieldav. Mina viskasin esimese 25, teise 20 ja arvasin, et okei, ongi kõik, aga kolmandal korral sain 60 ja tehtud see oligi.

I Kerly 105
II Artur 100

:)


Pildistas: Artur*



Koju jalutades tegi Artur suurepärase avastuse, et meil on ühesugused sallid, ainult pisut eri toonidega. Muidugi huvitav, et tal see roosam oli :P Tunnen väikest piinlikust, et mul see ei olnud. Minule jäi see silma kohe, et meil on samad sallid, kui ta sellega esimest korda ilmus. Terav silm, noh.




Pildistas: Artur*

*Need fotod on kõik moblaga tehtud.




Muideks tuletan meelde veel kahte täitsa aktiivset fotokonkurssi:

"Kõik tunded on õiged"
ja
"Europe @ home"

Palun osalege, võiduvõimalused on suured, eriti kodumaistel fotokonkurssidel ja eriti nendel, mis vajavad pisut enam keskendumist.


Kommentaare ei ole: