neljapäev, märts 06, 2008

Kolmekümne üheksas tund

Arturile suured tänud, et ta tuli välja mingi normaalse minu poole suunatud grupipildi ideega. Lõpuks mind kiideti, mitte ei visatud lumekuulide või muuga. Jumal, noh. Aitäh. Aitäh.

Üldse Artur, väga tubli poiss oled. Minu arust võiks teised temast eeskuju võtta. Cheers Arturo!
Kommide koha pealt olen sõnatu.


Pildistas: Artur

Selle nädala salapärane tunnitöö on nüüd paljastatud. Ülesandeks oli esmalt teha fotod, need arvutisse laadida ja siis Adobe fotopoes tekitada selline fail, nagu allpool näha. Võrreldes esmaspäevaga kulus selle seletamiseks viis minutit, kui sedagi ja mõned said ülesandega juba 50 minuti jooksul hakkama - tubli Sulev! Kõigil laabus. Ma olen teiega väga rahul.

Olgu allpool välja toodud esmaspäevase....

Pildistas/disainis: Piret

...ja tänase tunni parim töö


Pildistas/disainis: Sulev


TÄNA KOHALOLNUTELE jääb järgmiseks tunniks ülesandeks "TALV" ehk 13/3, kui lumi muidugi ära ei kao...kuigi see on juba sulamas. Nii et ärge nukrutsege, kes pilti ei saa, võtan lume sulamist kui ülesande täitmist raskendavat asjaolu.


NB! Noolemängu tänased tulemused
I koht - Kerly 165 silma
II koht - Kadri 150 silma
III koht - Sulev


P.s. SIGRID. Tee mulle ikka üks ilus kodutöö pealkirjaga: "Head ööd!". Ma tean juba, et see saab hea pilt olema :)


UUEL NÄDALAL palun kindlasti kohal olla, toimub modelli pildistamine. Kaamera kaasa!

Kommentaare ei ole: