esmaspäev, veebruar 04, 2008

Kolmekümnes tund

Avastasin punased Canoni vihmavarjud - kvaliteet on muideks super! Mõistagi, sest tegu on Overalliga ju. Foto idee on kõigile ilmselt selge. Lisan veel, et varjud olid tõesti ilusad :) Idee eest pikk pai Helenile. Mulle tundub, et jõulukingitus on väga abiks Sinu fotograafia arengul. Jeee!


Pildistas: Helen


xxxxx

Kodutööks oli pikka aega võimalus tervelt kuu aega pildistada teemal "VAIKELU", miskipärast said selle rühma tulemused nõrgad. Mina pole rahul. Tõesti ootasin paremaid kaadreid. Teisel rühmal on võimalus üllatada. Positiivselt, ma loodan.

Aga olgu, siin on parim saavutus - keerasin auto color'i peale. Loodan, et Sa ei pahanda Helen.

Pildistas: Helen


xxxxx


Teise ülesandena oli tunnitööks "LINNAMAASTIK", selle tulemused olid paremad

Pildistas: Helen

Pildistas: Rait


Ma ei tea, miks ma ei ole veel näinud Sandra, Priidu, Ksenia ja Kärdi kodutöid veebis? Agnesel vist ei olnud kaameraid. Miks neid vaja on, seda pole mõtet enam kirjutadagi...palun esimesel võimalusel neid ka teistega jagada.


VEEBURARIKUU kodutööks jääb teema "NÄOD".
Fotod esitada 28. veebruariks. Foto võib esitada ka varem, kui soovi on, aga foto peab olema toimetatud ja originaalsuuruses, mitte blogiformaadis - selle olid kõik ära unustanud. Sandra oma oli kogemata suur, aga seetõttu, et ta polnud selle failiga ilmselt midagi teinud :P St see oli toimetamata. Kes ei ole veel igakuise ülesande olemusest aru saanud, siis palun küsige minu käest tunnis aru.


Tuletan meelde, et osalemiseks peate tasuma kevadsemestri (jaan-apr) osalustasu, mis on endiselt suurepärased 400.- krooni kõigest. MTÜ Noored Toredate Mõtetega a/a 334411140005 Palun antud summa tasuda 10. veebruariks. Aitäh.



Pisi-pisikese hilinemisega,

PALJU ÕNNE SULEV!



4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mkmm, mulle ei meeldi see variant, ma tahan enda oma tagasi!

Anette ütles ...

Palju õnne minugi poolt, Sulev!

Sigrid ütles ...

Õnne ja palju, Sulevile!

Anonüümne ütles ...

Oi, aitähh! :)