neljapäev, november 15, 2007

Seitsmeteistkümnes tund

Täna käisime Tartu Kunstimuuseumis, kus vastuvõtt polnudki nii meeldiv, aga ma ei lase ennast igaühel murda. Õnneks Rait ka ei lase. Peale muuseumi jalutasime Annekasse, tee peal tegid Kärt ja Rait tunniülesandeid. Nad esitavad need siia peagi. Aga grupipildi idee koha pealt, pean au endale võtma - paha suu, paha suu, et Sa kinni ei püsinud. Hea küll. Aga kadreeris ja päästikule vajutas Kärt.

Moraal, tehke sporti läbi terve aasta. Ma läksin näiteks peale fotoringi jooksma. Tehke järele.

Muideks Rait, Sul on ilus mantel.


Pildistas: Kärt


Teise foto panime ühisel meelel ka, sest see on kuidagi nii sürrealistlik ning näha on, et meil oli külm, aga järgmisel hetkel, naks ja naks tegime juba sporti :)

Pildistas: Kärt


Algajad, te tegelega oma kodutöödega ja EDASIJÕUDNUD, palun esitage samuti oma kodutöö teemal "Ma tahaksin olla selline, aga ei julge". Maru kehv on nõrgem tegelane olla, minu arust.

Huvitun õpilaste Tiiu ja Katre käekäigu kohta. Pole teid ammu näinud ja ei kippu ega kõppu kuulnud. Mis edasi?

Ma olen suhteliselt kindel, et midagi läks meelest ära...ahjaa, kui fotoringi tulete, võtke ikka alati kaamerad välja.

1 kommentaar:

PILLÄ ütles ...

väga meeldib grupipilt!!!!(esimene)