neljapäev, oktoober 11, 2007

Kümnes tund

Jätkasime ka täna ilmafotograafiaga, täpsemalt oli käsitluse all välgufotograafia ja nüüd teavad need, kes kohal olid, et kui välku lööb ja müristab, siis vanapagan silku sööb. Nüüd peaks oskama me välgust pilti ka teha. Igatahes! Ootame välku. Grupipilt on täna jällle äge. Mängime taas peitust. Idee on suurepärane, aitäh Tiiu. Uutel tulijatel on tõesti alati värsked ideed, näiteks meenutage külalise Matsi tööd näiteks.

Pildistas: Tiiu


NB! EDASIJÕUDNUD NB!

Erandkorras toimub teie järgmine tund teisipäeval 16. oktoobril
kell 18:00 Multimeedia Laboris.
Seetõttu jääb ära neljapäevane, 18. oktoobri tund.

Koduseks tööks jääb teile 25. oktoobriks
"Miks vihm alati minu peale sajab"

ja algajatele 22. oktoobriks
"Lauldes vihmas"

Fotod palun toimetada ja teha blogiformaadis ning võtta kaasa tundi.

Kas keegi jooksis juba vihmatantsu tegema?
Loodetavasti mitte.


Kena nädala jätku teile!


6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tänane ilus vihmane ilm on siis sinu tellitud? :D

Kerly ütles ...

Ütleme nii Anette, et ma mõtlesin selle peale täna hommikul tööle tulles, aga it wasn't me :)

Rait ütles ...

ma ei saa paraku teisipäeval siiski tulla. vabandust.

Kerly ütles ...

Aitäh teatamast, võtan arvesse - küsi materjale järgmisel tunnil.

Mona ütles ...

Aga vat mina ka ei saa tulla teisipäevasse tundi.
Ja ma juba hoiatan ette, et ma ei saa enam eriti fotoringis käia :(

laivi ütles ...

-mis m6ttes j22b 2ra kerly?! ma tulen just siis paariks p2evaks eestisse ja tundi pole
homme

ps(keegi veel ei tea!, see on saladus&yllatus:)