esmaspäev, august 27, 2007

Tartu Noorte III Fotolaager on lõppenud vol. 1


Suurepärane nädalavahetus kaunis Vara vallas asuvas Välgi külas on lõppenud ehk siis Tartu Norote III Fotolaager sai edukalt maha peetud. Aitäh Sirlale, Enarile, Agnesele, Kadrile, Kadrile ja Robertile kohaletulemise eest. Programm oli mõnus, söögid head ja seltskond tasemel. Samuti tänud, et trifa päevavalgele tuli ning palju rõõmu valmistas - minu haavad on paranenud, jalgu ehivad mõned sinikatäpid. Loodetavasti järgmine laager toimub talvel, siis saab lumememme ehitada :)


Jään ootama teie eilseid grupipildi töid oma e-mailile. Aitäh Kadrile, kes selle juba saatis - see on suurepärane!

Esimese laagri foto järgi tehtud remake


Esimese peatuse laupäeval tegime Elistvere loomapargis, kus oli ülesandeks pildistada üks foto teemal "Mina puuris". Mul polnudki kavas seda teha, aga kaader - esimene muideks - hüppas ise sülle ja mõtlesin, et avaldan selle. Selline ma oleks puuris: närviline, sest ma tahaks sealt välja!

Ootan teie fotosid samuti.



Teiseks ülesandeks oli teha short-cut ja ületada lukus värav (mis tegelikult väga lukus ei olnudki).

Alguses olid kõik ülesande ees nõutud,

siis haaras tubli Agnes härjal sarvist,

värava taga seisjate arv vähenes jõudsalt,

kuni ka viimane laagriline ennast üle aia vibutas.


Metsaskäigu kolme teema fotosid jään samuti ootama.
Minu teine sülle kõndinud kaader teemal: H2O


JÄTKUB.....

Kommentaare ei ole: