reede, juuni 15, 2007

Must-valge fotokeemia

Teatan, et hetkel on võimalik kasutada meie märglaboris minuga eelnevalt kokkuleppides must-valge filmi tarbeks mõeldud fotokeemiat. Pühapäeva pärastlõunal olen pimikus kohal, nii et huvitatud palun andke aegsasti teada, et teaksin aega planeerida.


NB! Kuulutus aegub 14 päeva pärast NB!



11 kommentaari:

laivi ütles ...

ma tahaksin ehk varemilutatud filmilt mõned pildid uuesti ilmutada, ent uut filmi mul küll täis pole. aga seda teist/uut saab augustis ka ju?

Kerly ütles ...

Pilte paberile panna saab samuti.
Ma tahaks augustis jah järgmise keemia valmis teha, nii et annan teada.

Mis ajal Sulle sobiks pimikusse minna?

elust enesest ütles ...

ooh. ma ei teagi - ehk 25/26 või 27. või äkki homme?

Kerly ütles ...

Homse puhul helista mulle ette, lasen Su sisse vms...või helistan seal ette, et nad teaks, et tuled.
Aga 25 ja 26 koha pealt räägime 25. juunil.

laivi ütles ...

oh eilne sai mööda.

Kerly ütles ...

Laivi, ma lähen ise ilmselt homme laborisse, õhtupoole, et tule muga siis kaasa.

laivi ütles ...

oo noo.

Kerly ütles ...

Laivi, Sa mine TÄNA sinna Annekasse, kohe ja proovi, kas tuleb midagi välja. Kasuta vana vene paberit, mis riiulil on ja üldse helista mulle.

Anonüümne ütles ...

"vana vene paberi peale" ...täitsa proffid... ehk on selleks ka siis ekstrakontrastne ilmuti olemas, sest muidu on oluline vaid protsess mitte tulemus.


Tervitus,
A.

Kerly ütles ...

Jah A, sellist paberit jagub. Ei ole ekstrakontrastset ilmutit, sest vahel ongi tõesti protsess oluline, aga muidugi on ka maitsed erinevad.

Anonüümne ütles ...

Tervist.
Kas te ei tea, kust võib osta must-valge fotokeemiat?
Lugupidamisega,
tboxxx (tboxxx[at]gmail.com)