laupäev, mai 05, 2007

Mina!

No nii, Kerly andis vist mõista, et ta tahab teada, mida mina olen viimasel ajal teinud? Igatahes mis seal salata, mul on tegelikult päris hästi läinud. Eile ma käisin just Euroopa koolis autasustamisel ja sain selle sama "Mina" pildi eest laptopi seljakoti(pisiasi on nüüd muidugi laptopi muretsemine!). Eile õhtul kui ma mokas istusin helistas mulle äkki ema. Ma muidugi ütlesin, et kohe-kohe tulen koju, aga võta näpust, ta ei hakanudki minuga pragama. Tuli välja, et kunagi oli olnud selline joonistuskonkurss nagu "Lennuväli" ja ma saatsin sinna ühe töö (loomulikult tehtud joonlaua ja kalligraafilise pliaatsiga, sest mis seal salata, joonistada ma ei oska), mis tuli minu vanuseklassis võitjaks. Hästi õnnelik võib olla selle üle, sest see on mu esimene joonistus üle aastate ja nüüd selline pommuudis, et seda võib isegi kunstiks lugeda. Aga igatahes ma võitsin sellega sõidu purilennukiga, mis peaks toimuma juunis. Kaks fotokonkursi olid ka suhteliselt hiljuti, kus ma sain esikoha kuidagi. Üks oli "Looduse aastaring Alatskivil"-väike konkurss, kuid tunnustus siiski ja teine oli mingisugune Jõgeva Keskraamatukogu fotokonkurss(millele tehti kusjuures väga palju promo) "Isekeskis raamatuga". Sealt sain ma hiilgama paksu raamatu, kus on mingisugune mustuhat Priit Pärna joonistust, Alatskivi fotokonkursi autasustamine on veel ees, aga see on lihtsalt pigem väike tunnustus.

Praegu käib jälle Euroopa Kevadpäeva blogiprojekt, mida ma teen ka see aasta. Ma oleksin väga tänulik, kui te kommenteeriksite seda lehte:http://www.htgblogi.blogspot.com/ .


Läks vist pikaks? Ma loodan, et ma tegin väikese panuse, et see blogi säiliks edasigi sama aktiivsena;) Teid kõiki tervitades!

1 kommentaar:

Kerly ütles ...

Oh Karla, alguses ma ei tahtnud üldse uskuda, et see jutt on Sinu kirjutatud...arvasin, et Liis või Pille...aga, aga see Euroopa teema, see oli pisut kahtlane;) Sa olid kuidagi nii armsalt kirjutanud, seetõttu ma ei tundnudki ära Su teksti, sest see on nii erinev sellest, mida ma Sinult muidu lugenud olen. Väga lahe. Aitäh positiivse kogemuse eest :)