esmaspäev, mai 28, 2007

2006/2007 fotoringi kokkuvõte


Kuna enamusel teist hakkab kool lõppema, siis oleks viimane aeg ka fotoringi aastale punkt panna. Aktiivset tunnitööd pole juba täpselt kuu jagu toimunud, aga esitamata on veel kokkuvõtte tulemused 2006/2007 õppeaasta kohta. Enne tulemuste avalikustamist panen siia veel mõned pildid, mida enne pole avaldatud.

Kes iganes seal laua peal oli,
aga seal olemine tuli tal igatahes hästi välja,
no vaadake nägusid.

Siis kui Kaisa meil külas käis.

Suur-Karla ja Väike-Laivi



Vastused jaotusid niimoodi:


1. Fotoringi tipphetked Sinu jaoks?

-igasugused pildistamised

-märglabor

-piltide vaatamine

-noorte fotolaager vol. 2

-modelli pildistamine Toomemäel

-Karlova väli fotoring

-grupipilt: seinajooks

-moeke

-portree pildistamine

-modellide pildistamised

-projektorfoto

-Matsi pildistamine

-välisessioonid

-Karlova mõis

-aastaid tagasi

-"Tipp saabus viimasel tunnil, mis ma loodan, et ei ole viimane" (kerly: super vastus!)


2. Mis fotoringis käimine Sulle õpetas/andis?

-Kogu see aeg kõik kokku väga väga väga palju (kerly: aitäh Sulle!)

-Nalja (õpetas tegema, aga ma ei õppinud ära. eh.)

-Sain teada, mis see parallaks on

-Tarkust sain ja tarku lehti

-Ja tõsidust õpetas hoopiski

-Sain uusi tuttavaid ja pidin ennast mõtteliselt kokku võtma, et ülesandeid täita

-Kujutlusvõime arenes

-Õppisin ka tehnilise poole kohta

-Kogemust, ideid, sõrpu ja mõttekaaslasi

-Algtõdesid ja värke

-Põhjaliku aluspinna ja praktilisi kogemusi

-Sain fotograafiast rohkem teada

-Chill

-Tarkust, rohkem huvi

-Portree tegemise ja valguseseadmise oskust

-Üks suuremaid asju oli minu jaoks kaamera vaba laenamine, tänu millele sai nii mõnigi tätis hetk tabatud


3. Millest tundsid fotoringis käies kõige enam puudust?

-ee...

-Kaamerast, päris enda kaamerast, mida ei pea siit laenamas käima

-Lõpupoole jäi rahvast väheks

-Võiks rohkem väljas pildistamas käia

-Grupipildi ideedest (kerly: tore, et keegi seda ka mainis)

-Paremast objektiivist


4. Kui kavatsed fotograafiaga edasi tegeleda, millega siis sooviksid ringis tegeleda?

-Pimikus tööd teha

-Lahedaid pildistamisi a la nagu modell Toomemäel

-Pildistamisega

-Välifotoringe võiks rohkem olla ja võiks ka üritustel pildistamas käia (2 x)

-Rohkem tahaks valguse ja asjadega mässata

-Photoshopi asja



5.
Kui aktiivselt osalesid ringitöös? (1 – olin uimakana, 2 – kool võttis kogu aja, ei saanud korralikult osaleda, 3 – mul pole kaamerat, nii on niru ringis käia, 4 – käisin ringis chillimas ja sain ka targemaks, sest mul oli huvi, 5 – come on, ma käisin ju kogu aeg).

-5 - 3 x

-4 - 2 x

-2 - 2 x

-1 - 2 x


6. Millest hakkad suvel seoses fotoringiga puudust tundma?

-Rait

-Kaamera laenamine, õpetaja utsitust pilte tegema ja ülesandeid

-Siin kohal käimisest

-Kodutöödest 2 x

-Sellest, et kaamerat ei saa laenata ja tunnitöödest

-Sellest seltskonnast ja ühistest neljapäeva õhtutest (kerly: sama siin)

-Ette antud teemadest

-Seltskonnast

-Enari naerust (kerly: :D) ja Kerly omast ka (kerly: :D:D)

-Õpsist ja klassikaaslastest, tore oli pilte koos vaadata ja kommenteerida

-Kuskil käimisest, enda liigutamisest


7. Õpitu meeldetuletus:

Siin kohal vastan need ise ära ja jään lootma, et see jääb ka lõpuks meelde!

    • Mis on diafragma? - ava
    • Mille tähis on on 1/1000 s - lühikese säriaja
    • Ava 2.8 on - suur ava
    • Hõre negatiiv on - hele
    • Ülesäritatud negatiivi on vaja valgustada - minimaalselt (vähe)
    • Kas valmis segatud keemiat saab kasutada mitu korda? - jah


8. Sinu lemmikringikaaslane

-Rait

-Kõik on omamoodi lemmikud

-Seni kuni oli teda, oli Kadri, aga muidu vist Laivi, Marleen ja Kerly (kerly: :)))

-Karl

-Mina? Õps? Ja-jaa kõik.

-Kivi



9. Kas ilmutasid märglaboris filmi/pilte? Kui ei, siis miks?

-Jah

-Ma ei tea miks, aga vähemalt on mul film järgmiseks aastaks olemas

-Ei, ei olnud aega laborisse tulla ja kogu see protsess tundus keeruline

-Ei, sest ma ei ole suutnud filmi ikka veel täispildistada ja siis, et ma natuke pelgan, et see on liiga keeruline

-Ei, polnud midagi ilmutada

-Ei, aega läks mööda ja siis ununes ära

-Jah. Mudugi. Meeldis ka.

-Ei, sest olen ludri


Ohohooooo, vot sellised lood siis. Tublid olite. Mul hea meel, juba ootan millal teile saaks põnevaid tunde esitada, mul juba mõtted jooksevad. Kõik, mis teile meeldis, seda püüame korrata ja see mis mitte, seda proovime mitte enam ette võtta.

Pimik, see pole üldse kole koht, ainult valgus on punane. Soovitan teil otsida välja vanad peegelkaamerad või seebikarbid, sest sügisel võtame märglabori kohe teemaks, et te saaks osa ühest suurepärasest kogemusest, mida teile pakub oma filmiga otsast-lõpuni tegelemine.

Suvel tehke pilti, puhake ja andke endast siia ka teada. Juunikuu algusega saate KÕIK kodused ülesanded, mis te peate järgmise kuu alguseks esitama. Täpselt nii, nagu eelmisel aastal. Ka need, kes ringis enam ei käi võivad seda teha ja need, kes üldse ei käi võivad teha, ning siis mulle saata.

If you rest, then you rust
ehk
kui Sa puhkad, siis Sa roostetad.

Andke hagu!



2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kuule... karlova piltide seeriast viimane maja pilt on minu, mitte Kärdi tehtud.
ja seda ka, et ma juba natuke igatsen fotoringis käimist.

Sumarni ütles ...


Jangan lewatkan pertandingan Live ayam bangkok f1 super Di Agen BOLAVITA Sekarang juga !