neljapäev, märts 15, 2007

Neljakümne teine tund

VAHEAJAL TUNDE EI TOIMU
Toimub hoopis üks üritus, vaata järgmist postitust, mis ilmub nädala lõpus


Homme siis kell 18:00 toimub Anne Noortekeskuse eest väljasõit laagrisse. Palun pakkige oma kott nii, et seal oleks tarvilikud asjad ja väike toiduvaru, mida saate ka teistega jagada :) kaamerad ja selle lisavarustus ka kindlasti kaasa ja MAGAMISKOTT.

Vaheajal palun tegeleda oma kodutööde ja stuudiotöödega. Tahan veel näha teie suurepäraseid meistriteoseid. Minu talv, pilt pildis, Mats, projektorfotograafia...

Palun ka mõelda "MINA" pildi peale, sest tegelikult on fotoringi jäänud veel vaid 1,5 kuud.


Enar üllatas täna ideega grupipildi koha pealt, saabus ja ütles 10 minuti möödudes, et tal on idee, milline grupipilt teha. Tubli poiss!

Pildistas: Enar

Alljärgnevalt näete parimaid pilte eelmise nädala Matsi pildistamisest ja veel paar Hannese fotot, mis mulle endale eriti väga meeldivad, aga olid eelnevalt nagu tahaplaanile jäänud. Tublid.

Pildistas: Mark

Pildistas: Kärt

Pildistas: Karl

Pildistas: Rait

Pildistas: Rait

Pildistas: Rait
(Cute photographer says that this is her special favorite;))

Pildistas: Mark

Pildistas: Rait

9 kommentaari:

Kdri ütles ...

Aitäh seeliku eest! :)

Kerly ütles ...

Uih, see käis kiirelt...no kõik, kogu see teema ja see kommentaar. Respekt, Kadri :)

PILLÄ ütles ...

miks te seda matsi kogu aeg pildistate:$

[arumaisaa]

PILLÄ ütles ...

KARLA,

jälle hannesest VÄGA hää pilt

Kdri ütles ...

Aga palun! Küll ma juba märkan ja reageerin :)

Kerly ütles ...

Mats käis minu juures ühe saidi jaoks portreed pildistamas vahetult enne tundi ja siis ma tahtsin, et ta jääb tundi ka :)

Loodame, et Karlal tuju tõusis ;)

Sa oled jah selline tähelepanelik, Kadri ;)

Anonüümne ütles ...

Viimane pilt ei ole minu tehtud.

Kerly ütles ...

Ma ei olnud selles nii kindel isegi...Karla oma ilmselt...aga ma kirjutaks küll oma nime sinna alla, kui keegi teine ei tahaks ;)

Rait ütles ...

minu pilt on tegelt.